ZNAKOWANIE

 

   Poprzez znakowanie nadajemy upominkom indywidualny charakter. Odbiorca prezentu dostaje nie tylko produkt, ale i przekaz wizualny na długo zapadający w pamięć. Upominek z logo firmy staje się zarówno jej wizytówką jak i reklamą. Dlatego tak ważne jest, by znakowanie było odpowiednio dobrane do produktu i wykonane z najwyższą starannością .

W ramach naszej oferty doradzamy klientom wybór odpowiedniej metody znakowania, opracowujemy projekt, a następnie czuwamy nad prawidłową realizacją zamówienia.

Świadczymy usługi znakowania na produktach z naszej oferty. Stosujemy  technologie grawerowania laserem, tampodruku, sitodruku, nadruku full kolor, termotransferu, wypalania w drewnie, haftu komputerowego, tłoczenia, pieczęci woskowych.

Dzięki tej technologii jesteśmy w stanie wykonać znakowanie na takich materiałach jak np.  plastik, metal, drewno, szkło, papier, ceramika, kamień, skóra, tekstylia.

  • Grawerowanie laserem

    Trwała, precyzyjna oraz efektowna technika znakowania artykułów reklamowych. Stosowana na metalu, drewnie, skórze, jak również na metalach lakierowanych, plastiku, szkle itp. Kolor graweru uzależniony jest od rodzaju materiału, z jakiego wykonany jest znakowany przedmiot. Do znakowania artykułów reklamowych tą techniką używamy laserów Co2 oraz YAG. Matrycę przygotowujemy na podstawie przesłanych plików graficznych

  • Haft komputerowy

    Trwała, precyzyjna oraz efektowna technika znakowania artykułów reklamowych. Stosowana na metalu, drewnie, skórze, jak również na metalach lakierowanych, plastiku, szkle itp. Kolor graweru uzależniony jest od rodzaju materiału, z jakiego wykonany jest znakowany przedmiot. Do znakowania artykułów reklamowych tą techniką używamy laserów Co2 oraz YAG. Matrycę przygotowujemy na podstawie przesłanych plików graficznych

  • Nadruk full kolor UV

     Jest to bezdotykowa metoda znakowania artykułów reklamowych, zapewniająca niemal fotograficzną jakość nadruku. Farby utwardzane promieniami UV (CMYK + biały) zapewniają intensywne kolory i doskonałe krycie. Nadruki w pełnym kolorze na różnych podłożach: drewno, metal, szkło, papier, plastik, sklejka, skóra, porcelana, kamień.Wysoka rozdzielczość 1340 x 1200 dpi. Maksymalne pole wydruku 30 x 42 cm.

  • Sitodruk

    Doskonale nadaje się do jedno- i wielobarwnego nadruku na artykułach tekstylnych, takich jak parasole, torby, piłki, czapki, koszulki itp., a także na powierzchniach wykonanych z PVC.

    Metoda ta jest alternatywą dla tampodruku i pozwala na wykonanie nadruku o większej powierzchni, ograniczonej jedynie wielkością sita (ok. 16 x 36 cm). Karuzela sitodrukowa umożliwia nam drukowanie maksymalnie 6 kolorów. Matrycę przygotowujemy na podstawie przesłanych plików graficznych

  • Sublimacja

    Technologia znakowania artykułów reklamowych stosowana głównie przy nadrukach na tekstyliach np. czapki, koszulki itp. Dany logotyp bądź inskrypcję należy najpierw wydrukować na specjalnym nośniku przy użyciu odpowiednich tuszy sublimacyjnych, a następnie przenieść go na powierzchnię przedmiotu za pomocą specjalnej prasy. W ten sposób naniesione logo jest trwałe i odporne na pranie i czynniki chemiczne. Metodą sublimacji znakujemy na jasnych powierzchniach.

  • Tampodruk

    Technika nadruku na małych artykułach reklamowych np. długopisy, zapalniczki, breloki, etui, wizytowniki, wykonanych z metalu, plastiku, papieru, szkła, gumy, drewna itp.

    Pożądany kształt nanoszony jest na produkt przy pomocy elastycznego tamponu. Nadruki wykonujemy w kilku kolorach (1-4). Maksymalna powierzchnia nadruku to ok. 5x6 cm. Matrycę przygotowujemy na podstawie przesłanych plików graficznych.

  • Termotransfer

    Technika nadruku polegająca na termicznym wgrzaniu w materiał wcześniej przygotowanej folii FLEX lub FLOCK, wyciętej na ploterze w kształt pożądanego emblematu lub logo. Zastosowanie techniki termotransferu zapewnia doskonałą jakość nadruku. Technologia ta jest atrakcyjna cenowo przy pojedynczych egzemplarzach i krótkich seriach. Za jej pomocą można znakować na różnych rodzajach podłoży.

  • Tłoczenie

    Efektowna metoda znakowania, stosowana najczęściej na artykułach reklamowych wykonanych ze skóry i wyrobów skóropodobnych. Polega na trwałym odkształceniu materiału przez odpowiednie wtłaczanie matrycy w znakowaną powierzchnię. Matryca przygotowywana jest indywidualnie dla każdego logotypu.